Plačila in računi

Nazaj

Kje lahko preverim status naročila?

Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na Prijava« in nato kliknete »Moja naročila«.

Kako lahko plačam naročilo?

V spletni trgovini Založbe BP so omogočeni naslednji načini plačila. 

  • Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika Založba BP d.o.o.
    Gorenje Zabukovje 4, 8231 Trebelno, Slovenija ID za DDV: SI36701009
    IBAN: SI56 0203 7026 0756 080 (NLB d.d.)SWIFT/BIC: LJBASI2X, sklic: SI 00 ter številka naročila
  • Plačilo s plačilnimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

Kako vem, da je nakupovanje varno?

Spletna trgovina Založbe BP uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Opravil sem nakup, zakaj nisem prejel potrditvenega e-maila?

Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila narocila@zalozbabp.si.

Izbral sem plačilo po predračunu, vendar predračuna na e-mail nisem prejel. Kaj naredim?

V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje naslednji dan od dneva plačila predračuna.

Plačal sem po predračunu. Ali vam moram poslati kopijo vplačila?

Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 16:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več. Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan. 

Obstaja pa izjema. Kopijo vplačila pošljite takrat, kadar gre za časovno omejene nakupe in ste ga izvedli v zadnjem hipu. 

Kaj pa, če se premislim glede nakupa?

V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. Več informacij o odstopu od pogodbe si lahko ogledate tukaj

Ne uspem dokončati naročila. Kaj lahko storim?

Če imate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail narocila@zalozbabp.si, z veseljem vam bomo pomagali in čim hitreje poizkusili odpraviti težavo.

Opravil sem nakup in kasneje je knjiga dobila akcijsko ceno. Mi lahko upoštevate akcijsko ceno?

V primeru, da še niste opravili plačila ali v primeru, da neplačano naročilo še ni bilo odposlano vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Prosim pišite nam na e-mail narocila@zalozbabp.si 

Lahko dobim original račun na podjetje?

Lahko. V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje, zavihek poleg fizične osebe). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku. 

Prijava na e-novičke

S prijavo na novičke Založbe BP boste vedno na tekočem z aktualno ponudbo, akcijami in knjižnimi novostmi, ki jih pripravljamo za vas. Vsak mesec med novimi prijavami izžrebamo praktično nagrado.

Uradni podatki

Založba BP d.o.o.
Gorenje Zabukovje 4
8231 Trebelno
Slovenija
bernarda@zalozbabp.si
ID za DDV: SI36701009
MŠ: 6534490

Stopite v stik